Travel Assistance har åbent døgnet rundt, året rundt. Du kan altid ringe til Travel Assistance og være sikker på at få en hurtig og effektiv hjælp.
Du kommer direkte igennem til en assistancekoordinator, som sørger for at du får den rette hjælp.
Læs om skader og hvordan du anmelder skader.
Travel Assistance har åbent døgnet rundt, året rundt. Du kan altid ringe til Travel Assistance og være sikker på at få en hurtig og effektiv hjælp.
Du kommer direkte igennem til en assistancekoordinator, som sørger for at du får den rette hjælp.
Har du brug for vejledning og hjælp, så kontakt Travel Assistance på tlf. +45 33 15 60 60 eller sende os en besked.
Hvis du har været hos lægen eller lignende, skal du sørge for at anmelde skaden og uploade nødvendig dokumentation og kvitteringer til os.
Du kan uden problemer vente med at anmelde skaden, til du er tilbage i Danmark.
Du skal sørge for at få en politirapport på dine mistede ejendele. Derefter skal du anmelde skaden online og uploade både politirapport, nødvendig dokumentation og kvitteringer for de mistede egendele til os.
Du kan uden problemer vente med at anmelde skaden, til du er tilbage i Danmark.
Har du yderligere spørgsmål, er du naturligvis velkommen til at kontakte Travel Claims direkte på tlf. +45 88 88 81 60 (kl. 10:00-15:00 alle hverdage).
Har du været uheldig på din rejse? Vi hjælper dig videre og svarer på dine spørgsmål.
Sådan gør du
Anmeld din skade online, når du er kommet hjem fra din rejse. Er du på en længere rejse, er du selvføligelig velkommen til at at anmelde den, mens du er af sted.
Har du flere forskellige skader, der skal anmeldes, skal du lave en anmeldelse for hvert skadetilfælde.
Der sker ikke noget ved at lave anmeldelsen forkert
Når du skal lave anmeldelsen, behøver du ikke at være nervøs for at misforstå, hvad vi mener med et punkt. Det er naturligvis vigtigt, at de oplysninger, du opgiver, er korrekte - men skulle der ske fejl, får vi dem rettet i løbet af sagsbehandlingen.
Hvis vi mangler oplysninger, spørger vi efter dem, inden vi afslutter sagen.
Ekstra oplysninger
Hvis du har yderligere oplysninger, som du mener kan være relevante i behandlingen af din sag, er du velkommen til at notere dette undervejs i anmeldelsen.
Upload alle relevante bilag
Husk at uploade relevant dokumentation, så vi hurtigt kan færdigbehandle din sag. I sygdomssager har vi brug for dokumentation for dine udgifter til læge og medicin og evt. en medicinsk rapport/journal. I bagagesager har vi typisk brug for en rapport fra det lokale politi eller lufthavn samt dokumentation for ekstrakøb eller for de mistede ejendele.
Kontakt os
Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at ringe, skrive eller sende en besked til os.